خانه / فنّاوري‌اطلاعات / کارگاه هوش تجاری پیشرفته . طراحی و استقرار BI

کارگاه هوش تجاری پیشرفته . طراحی و استقرار BI

کارگاه سه روزه طراحی و استقرار هوش تجاری

کارگاه طراحی و استقرار سامانه‌های هوش نجاری . BI

 

پنج‌شنبه و جمعه‌ها، ۱، ۲، ۸ و ۹ خرداد

 

این کارگاه طی ۲۰ ساعت به ارائه روش‌ها و تجربه عملی طراحی و استقرار سامانه‌های هوش تجاری یا Business intelligence پرداخته و در انتهای کارگاه مفاهیم بیان شده را در قالب یک بررسی موردی ( Case study ) پیاده‌سازی و مرور خواهد نمود.

 

شرح سوابق ارائه دهنده سمینار :: معرفی کارگاه‌های هوش تجاری

نظرات شرکت کنندگان دوره‌ها :: سایر دوره های آموزشی

……………………………………………………………………………………………

هدف کارگاه | مخاطبین | سرفصل مطالب | مزایای کارگاه | ثبت نام

هدف کارگاه:

هدف از برگزاری این کارگاه آشنایی شرکت‌کنندگان با اصول و قواعد و تجارب مطرح در طراحی و استقرار راه‌کارهای هوش تجاری و ایجاد توان استقرار یک راه‌کار هوش تجاری برای شرکت کنندگان از طریق ارائه مفاهیم و تجربه عملی آنها در قالب اجرای Case study می‌باشد. پاسخ به سوالاتی نظیر موارد زیر از جمله اهداف این کارگاه در نظر گرفته شده است:

● چگونه هوش تجاری (یا Business intelligence) می‌تواند مستقیما در خلق ارزش‌های سازمان یا شرکت مانند خلق درآمد یا کاهش هزینه موثر باشد؟

● تکنیک‌های هوشمندسازی کسب و کار چگونه منجر به بهبود مدیریت در سازمان خواهند شد؟

● الزامات و روش‌های طراحی هر یک از اجزاء سامانه‌های هوش تجاری چیست؟

● چگونه عملکرد سازمان یا شرکت را ارزیابی کنیم؟

 

مخاطبین کارگاه:

● مدیران فناوری اطلاعات

● علاقمندان موضوعات هوشمندسازی کسب و کار

● مهندسین نرم‌افزار، مدیران بانک‌های اطلاعاتی و متخصصین فناوری اطلاعات

● مدیران و متخصصین صنایع (تا حدودی آشنا به موضوعات بانکهای اطلاعاتی)

● دانشجویان فناوری اطلاعات، مهندسی نرم افزار و صنایع

توضیح: برای شرکت دراین کارگاه نیازی به آشنایی با مفاهیم فنی و تکنیکال مطرح در حوزه بانک‌های اطلاعات، انباره داده یا آلگوریتمهای داده کاوی نیست و مقدمات این موضوعات در طی کارگاه مورد اشاره قرارخواهد گرفت.

 

سرفصل‌ها و موضوعات کارگاه:

سرفصل‌های طراحی شده برای این کارگاه به قرار زیر می‌باشند:

● مقدمه‌ای بر مدیریت تصمیم و حاکمیت هوشمندی در کسب و کار
● مفاهیم هوش تجاری یا Business Intelligence
● مفاهیم مدیریت تصمیم و سامانه های تصمیم یار
● مروری بر معماری و کاربردهای انباره داده ها ( Data warehouse )‌
● مروری بر داده کاوی و کاربردهای آن ( Data mining )

● مروری بر برخی مدل‌های بلوغ سازمان از نظر استقرار هوش تجاری یا BI
● طراحی سامانه های هوش تجاری
● استقرار سامانه های هوش تجاری
● بررسی برخی دلائل موفقیت و شکست پروژه های هوش تجاری
● بررسی موردی (Case study) طراحی و استقرار سامانه هوش تجاری در یک کسب و کار نمونه

 

مزایای کارگاه:

● در این کارگاه علاوه بر بیان مفاهیم علمی و تئوری هوش تجاری، کاربرد هر مفهوم نیز از طریق کار عملی و بیان مثال‌های متعدد مورد آموزش و بحث توسط دانشجویان قرارمی‌گیرد. تلاش شده تا مثال‌ها از میان پروژه‌های واقعی گذشته انتخاب شوند تا درک ساده‌تری از آن بوجود آید.

● به کلیه شرکت‌کنندگان در کارگاه گواهی حضور به میزان ۲۴ ساعت از سوی شرکت نام آوران عصر اطلاعات (دارای صلاحیت آموزش و پژوهش در حوزه فناوری اطلاعات از سوی معاونت راهبردی ریاست جمهوری و شورای عالی انفورماتیک کشور) به همراه ۲۴ امتیاز ارائه خواهد گردید. (روش استفاده از امتیازات را در اینجا میتوانید مشاهده فرمایید)

 

نحوه ثبت نام:

● هزینه ثبت نام  -/۳۹۰٫۰۰۰ تومان (شامل جزوه و CD مطالب کارگاه، پذیرایی و صدور گواهی حضور) بوده و مطابق معمول داوطلبان در صورت ثبت نام گروهی بیش از ۳ نفر از ۱۰% تخفیف برخوردار خواهند گردید.

● علاقمندان می‌توانند هزینه ثبت نام را از طریق بخش “ثبت نام” سایت پرداخت نموده و نتیجه را از طریق پست الکترونیکی به آدرس courses@saebi.ir ارسال و یا از طریق شماره تلفن ۶۶۴۶۵۴۲۲ به دفتر شرکت (خانم کریمی) اطلاع دهند.
● همچنین عزیزان می‌توانند کلیه مراحل ثبت نام را از طریق ارسال عبارت BI به شماره ۱۰۰۰۰۳۰۳۱ به انجام رسانده یا پیگیری نمایند.

 



درباره ی عليرضا صائبي

فعلا در حوزه فناوری اطلاعات به مشاوره مشغولم ... کار در حوزه Business intelligence و بخصوص Text processing و SNA را دوست دارم ... احساس می‌کنم در این دو پردازش می‌توانم واقعیت‌های زیادی را ببینم ...

همچنین ببینید

قیمت تمام شده پروژه یا فرایند

یک روش ساده برای محاسبه تقریبی قیمت تمام شده پروژه یا فرایند (که در سامانه ...