واژه نامه ITIL

زمان مطالعه: 2 دقیقه

واژه نامه ITIL برای اندروید منتشر شد.واژه نامه ITIL

واژه نامه ITIL شامل اصطلاحات و عبارات کاربردی در مدیریت فناوری اطلاعات است که در این نرم‌افزار به تفکیک فرایندهای مختلف ITIL مانند استراتژی، طراحی، ایجاد، بهره‌برداری و بهبود مستمر خدمات (سرویس‌های) فناوری اطلاعات ذکر شده اند.

ITIL بعنوان برترین تجربه جهانی در مدیریت فناوری اطلاعات مطرح بوده و متخصصین آن در سراسر دنیا، مهارت‌های ویژه‌ای را برای مدیریت خدمات در واحدها IT سازمان‌ها یا شرکت‌ها فراگرفته و بکار می‌گیرند.
واژه نامه ITIL حاوی ۵۳۰ واژه از عبارات پرکاربرد در ITIL به همراه ترجمه ساده‌ای از آنهاست که امیدواریم با استفاده از آن، استقرار ITIL در سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات ساده‌تر شده و متخصصین و کاربران درک ساده‌تری از مفاهیم آن داشته باشند.
در نسخه نمایشی از واژه نامه ITIL، تعداد ۵۰ کلمه بصورت نمونه درج شده و تمامی امکانات نرم‌افزار قابل استفاده می‌باشد، به همین علت در صورت وجود هرگونه ناسازگاری با دستگاه، با نصب این نسخه به آن پی‌خواهید برد.
لطفا نظرات ارزشمند خود را از طریق پست الکترونیکی یا بصورت تلفنی یا از طریق نرم‌افزارهای بازار، مایکت، کندو یا پلازا اعلام فرمایید تا تیم تولیدکننده بتواند نرم‌افزار را با کاربرد مناسب ارتقاء دهد.

 

 برای دانلود واژه نامه ITIL کد زیر را اسکن کنید.

واژه نامه ITIL

 لینک دریافت واژه نامه ITIL :: لینک دریافت واژه نامه ITIL . نسخه نمایشی

………………………………………………………………………………

 ITIL چیست؟ :: DVD آموزش ویدئویی مبانی و مفاهیم مقدماتی ITIL

 



درباره ی علیرضا صائبی

AI Consultant | Data Scientist | NLP Expert | SNA Expert مشاور هوشمندسازی کسب‌وکار، فعال در حوزه پردازش زبان طبیعی و علوم داده.

همچنین ببینید

اصطلاحات رایج فناوری اطلاعات

زمان مطالعه: < 1 دقیقه اصطلاحات رایج فناوری اطلاعات را می‌توانید در نسخه ۲ نرم‌افزار اندروید واژه نامه ITIL بیابید. ...