خانه / مدیریت فنّاوری‌ اطلاعات / کارگاه آموزشی استقرار ITIL در سازمان . ITSM

کارگاه آموزشی استقرار ITIL در سازمان . ITSM

مدیریت IT بر اساس ITIL

کارگاه آموزشی مفاهیم و نکنیک‌های استقرار ITIL یا ( ITSM )

در حال حاضر برنامه‌ای برای برگزاری این کارگاه اعلام نشده

و علاقمندان می‌توانند مجموعه آموزش ویدئویی این کارگاه را تهیه نمایند.

این کارگاه طی ۲۰ ساعت به ارائه روشی برای استقرار ITIL در سازمان از طریق بیان فرایندها و مکانیزم‌های مدیریت IT (فناوری اطلاعات) و برخی موضوعات کاربردی مطرح در این حوزه بر اساس مفاهیم ITIL می‌پردازد.

تشریح کارکردهای مطرح در هر پردازش، مشکلات، هزینه‌ها و روند استقرار نظام مدیریت IT مبتنی بر ITIL از جمله ویژگی‌های خاص این کارگاه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید عبارت ITSM را به ۱۰۰۰۰۳۰۳۱ پیامک نموده و یا با شماره تلفن ۶۶۴۶۵۴۲۲ تماس حاصل فرمایید.

شرح سوابق ارائه دهنده کارگاه :: معرفی کارگاه‌های مدیریت فناوری اطلاعات

نظرات شرکت کنندگان دوره‌های پیشین :: سایر دوره های آموزشی

……………………………………………………………………………………………

هدف کارگاه | مخاطبین | سرفصل مطالب | مزایای کارگاه | ثبت نام

هدف کارگاه:
هدف اصلی از برگزاری این کارگاه ایجاد مهارت استقرار ITIL در یک سازمان یا شرکت از طریق تمرینات عملی و آشنایی با تجارب دیگران است. پاسخ به سوالاتی نظیر موارد زیر از جمله اهداف این کارگاه در نظر گرفته شده است:
● چالش‌های پیش روی مدیریت IT در سازمان چیست؟
● چه هزینه و مشکلاتی پیش روی استقرار ITIL در یک مجموعه است و چگونه بایستی با آنها برخورد نمود؟
● برای استقرار ITIL در یک مجموعه چه اقداماتی را بایستی به انجام رساند؟
● شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ دنیا چگونه از پردازش‌های مختلف ITIL استفاده می‌کنند؟
● اصلی‌ترین دستاوردهای بکارگیری ITIL در سازمان چیست و چگونه حاصل می‌گردد؟

مخاطبین کارگاه:
● مدیران فناوری اطلاعات
● مهندسین نرم‌افزار، مدیران بانک‌های اطلاعاتی و متخصصین فناوری اطلاعات
● مدیران و متخصصین صنایع (تا حدودی آشنا به موضوعات بانکهای اطلاعاتی)
● دانشجویان فناوری اطلاعات، مهندسی نرم‌افزار و صنایع

سرفصل‌ها و موضوعات کارگاه:
سرفصلهای این کارگاه به قرار زیر طراحی گردیده است:
● روند کلی استقرار ITIL در سازمان
● هزینه‌ها و مشکلات مطرح در استقرار هر فرایند
● ابزارها و نرم‌افزارهایی که در استقرار ITIL بکار گرفته می‌شوند
● منافع، دستاوردها و چشم‌انداز حاصل از بکارگیری ITIL در سازمان
● شاخص‌ها و روش‌های ارزیابی موفقیت در استقرار هر پردازش یا فرایند ITIL
● منابع انسانی و سازمان مورد نیاز برای استقرار هر فرایند/پردازش ITIL
● بررسی موردی استقرار ITIL در یک مجموعه کوچک ارائه دهنده خدمات IT

مزایای کارگاه:
● مزیّت اصلی این کارگاه طرح موضوع و بحث پیرامون مباحث کاربردی در حوزه مدیریت IT (علاوه بر مفاهیم ITIL) می‌باشد که در دوره‌های گذشته بسیار مورد توجه دانشجویان قرارگرفته است.
● در این کارگاه علاوه بر بیان مفاهیم مطرح در هریک از حوزه‌های مختلف استقرار ITIL در سازمان، کاربرد هر مفهوم نیز با بیان مثال‌های متعدد مورد آموزش و بحث توسط دانشجویان قرارمی‌گیرد و تلاش شده تا مثال‌ها از میان پروژه‌های واقعی گذشته انتخاب شوند تا درک ساده‌تری از آن بوجود آید.
● به کلیه شرکت‌کنندگان در کارگاه ۲۸+ امتیاز آموزشی در مدرسه فنّاوری اطلاعات ارائه خواهد گردید. (روش استفاده از امتیازات را در اینجا میتوانید مشاهده فرمایید)

نحوه ثبت نام:
● هزینه ثبت نام این کارگاه در زمان برنامه‌ریزی اعلام خواهد شد. برای برگزاری این کارگاه در سازمان یا مجموعه خود (به‌صورت In-house) لطفا بوسیله یکی از راه‌های ارتباطی با مدرسه فنّاوری‌اطلاعات تماس حاصل فرمایید.
● علاقمندان برای ثبت‌نام می‌توانند از طریق صفحه ثبت نام، نسبت به پرداخت شهریه اقدام نمایند. برای پیگیری ثبت‌نام انجام شده می‌توانید نتیجه را از طریق پست الکترونیکی به آدرس courses@saebi.ir ارسال و یا از طریق شماره تلفن ۶۶۴۶۵۴۲۲ به دفتر مدرسه فنّاوری اطلاعات اطلاع دهید.
● همچنین عزیزان می‌توانند کلیه مراحل ثبت نام را از طریق ارسال عبارت ITSM به شماره ۱۰۰۰۰۳۰۳۱ به انجام رسانده یا پیگیری نمایند.

 

ثبت نام در کارگاه استقرار ITIL


نام و نام خانوادگی:
ایمیل:
شماره موبایل:

مبلغ (به ریال):






درباره ی علیرضا صائبی

فعلا در حوزه مدیریت فنّاوری اطلاعات و هوشمندسازی کسب و کار (Business intelligence)، متن‌کاوی (Text Mining) و گراف‌کاوی (Graph Mining) به مشاوره مشغولم. تصور می‌کنم واقعیت‌ها را با این پردازش‌ها درمی‌یابم.

همچنین ببینید

درخواست تغییرات نرم‌افزار

درخواست تغییرات نرم‌افزار سندی است که شامل درخواست‌های ذینفعان مجاز و معتبر برای ایجاد هر ...