خانه / برنامه رادیویی اقتصاد فردا / برنامه رادیویی اقتصاد فردا، شماره ۱۱۱، فناوری اطلاعات در وزارت جهاد کشاورزی، برنامه دّوم

برنامه رادیویی اقتصاد فردا، شماره ۱۱۱، فناوری اطلاعات در وزارت جهاد کشاورزی، برنامه دّوم

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

یکصد و یازدهمین برنامه اقتصاد فردا با موضوع برنامه بررسی خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات در وزارت جهاد کشاورزی امروز ۵ دی‌ماه مثل همیشه از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۱۱:۳۰ دقیقه از رادیو اقتصاد (موج FM ردیف ۹۸Mhz) پخش شد.
این برنامه دومین برنامه‌ از سری برنامه‌های بررسی خدمات در وزارت جهاد کشاوری بوده و مهمان این برنامه همانند برنامه صد و دهم جناب آقای دکتر علی رادمهر رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت جهاد کشاورزی بودند که توضیحات جالبی در خصوص خدمات فناوری اطلاعات در وزارت جهاد کشاورزی ارائه نمودند. این توضیحات از آن جهت جالب است که شاید بسیاری از متخصصین فناوری اطلاعات به این حوزه توجه کمتری داشته و یا از آن مطلع بوده‌اند.

عزیزان میتوانند نظرات و پیشنهاد خود را برای طرح در برنامه بعنوان دیدگاه ذیل همین خبر ارسال فرمایند یا با شماره‌های رادیو اقتصاد در میان بگذارند.

این برنامه اقتصاد فردا را اینجا بشنوید.
[Audio:http://iranseda.ir/radio/download/?p=6 2013-01-24 11-00-00|titles=فردا اقتصاد رادیویی برنامه |artists=صائبی علیرضا]

برنامه ۱۱۰ اقتصاد فردا (اولین برنامه خدمات IT در وزارت جهاد کشاورزی) را از اینجا بشنوید.


درباره ی علیرضا صائبی

AI Consultant | Data Scientist | NLP Expert | SNA Expert مشاور هوشمندسازی کسب‌وکار، فعال در حوزه پردازش زبان طبیعی و علوم داده.

همچنین ببینید

برنامه اقتصاد فردا

زمان مطالعه: 2 دقیقه برنامه اقتصاد فردا در شماره ۱۱۸ خود در این هفته (۱۷ اسفندماه ۱۳۹۱) به بررسی ...