خانه / مطالب خواندنی / سپاس و قدردانی

سپاس و قدردانی

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

ترم تحصیلی ۲-۹۰۹۱ تمام  و نمرات هم اعلام شدند …

و مثل همیشه من دوستان خوبی پیدا کردم که دوستی بعضی از ایشان با پایان ترم پایان نمی‌یابد …

معمولا آخر هر ترم تحصیلی نتایج ارزیابی انجام شده از سوی دانشجویان توسط دانشگاه منتشر می‌گردد و در ترم گذشته این کارنامه برای من تنها آینه نظرات ۱۹۸ دانشجوی کارشناسی‌ارشد فناوری اطلاعات دانشگاه امیرکبیر نبود، بلکه وقتی تک تک ایشان را مد نظر می‌آورم و به خاطر می‌آورم در این جمع مدیران رده بالا، مشاورین، کارشناسان و متخصصینی حضور دارند که شاید حساس‌ترین پروژه‌های این کشور با دستان با کفایت ایشان اداره می‌شود، به خود افتخار میکنم که در درس داده‌کاوی و دو گروه درس مدیریت تیم‌های مجازی از ایشان رتبه ۱، ۲ و ۵ را در میان تدریس‌یاران دانشکده با نمرات ۸۱، ۷۹٫۷ و ۷۵٫۴۹ {حداکثر ۸۱ (خودم :-) ‌)، میانگین ۶۹٫۵۳ و کمترین ۳۸٫۴۵ بوده است} اخذ کرده‌ام.

از این بابت از همه دانشجویان عزیز متشکرم و امیدوارم امانت‌دار خوبی برای وقت و گوش و چشم دانشجویان گرامی بوده باشم.

کاملا واقفم که این نمرات مسئولیت من حقیر را در برابر عزیزان در ترم‌های آینده سنگین‌تر نموده و باعث خواهد شد برای حفظ و ارتقاء آن تلاش بیشتری کنم.

همچنین از همه عزیزانی که به هر نحو از  برخوردهای پیش‌آمده رنجیده خاطر شدند از صمیم قلب پوزش می‌طلبم و امیدوارم نقائص کار من حقیر را به بزرگواری خود ببخشند.



درباره ی علیرضا صائبی

AI Consultant | Data Scientist | NLP Expert | SNA Expert مشاور هوشمندسازی کسب‌وکار، فعال در حوزه پردازش زبان طبیعی و علوم داده.

همچنین ببینید

برنامه اقتصاد فردا

زمان مطالعه: 2 دقیقه برنامه اقتصاد فردا در شماره ۱۱۸ خود در این هفته (۱۷ اسفندماه ۱۳۹۱) به بررسی ...