خانه / مطالب آموزشی / کارگاه یک روزه BI (بررسی موردی طراحی و استقرار)

کارگاه یک روزه BI (بررسی موردی طراحی و استقرار)

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

کارگاه یک روزه بررسی موردی BI

عطف به قولی که به دوستان عزیز داده بودم به اطلاع میرساند کارگاه یک روزه تمرین عملی طراحی و استقرار سامانه های هوش تجاری (Business Intelligence) ان‌شاءالله در تاریخ یکشنبه ۲۵ فروردین ماه ۱۳۹۱ برگزار خواهد شد.
این کارگاه به مدت ۷ ساعت در قالب یک case، به تمرین عملی طراحی و پیاده‌سازی تکنیک‌ها و مفاهیم مطرح در حوزه طراحی، استقرار و بهره‌برداری از هوش تجاری خواهد پرداخت.
هزینه حضور در این کارگاه -/۸۰٫۰۰۰ تومان تعیین شده است.
شایان ذکر است عزیزانی که در کارگاه طراحی و استقرار سامانه‌های BI (اسفندماه ۹۱) شرکت داشتند برای شرکت در این کارگاه از ۵۰% تخفیف بهره‌مند خواهند بود.
با توجه به اولویت حضور حاضرین در کارگاه و سمینار BI (پاییز ۹۱) در این کارگاه، این اطلاعیه فعلا بصورت محدود ارسال گردیده و ظرفیت کارگاه نیز حداکثر ۱۰ نفر در نظر گرفته شده است و عزیزان می‌توانند برای ثبت نام با شماره تلفن ۶۶۴۶۵۴۲۲ (خانم کریمی) تماس حاصل نموده یا عبارت BIC را به همراه نام و نام خانوادگی خود به شماره ۱۰۰۰۰۳۰۳۱ پیامک نمایند.
شایان ذکر است عزیزان میتوانند از امتیاز کسب شده خود (بر اساس نظام آموزشی جدید) و یا دیگر تسهیلات آموزشی بهار ۹۲، بعنوان تخفیف شرکت در این دوره استفاده کنند.

 



درباره ی علیرضا صائبی

AI Consultant | Data Scientist | NLP Expert | SNA Expert مشاور هوشمندسازی کسب‌وکار، فعال در حوزه پردازش زبان طبیعی و علوم داده.

همچنین ببینید

کارگاه هوش تجاری مقدماتی

زمان مطالعه: 3 دقیقه کارگاه برخط (On-Line) هوش تجاری مقدماتی از ۴ تیرماه ۱۴۰۱، ارائه برخط (On-Line) شنبه و ...