دوره ITIL

دوره ITIL با چشم انداز انتقال تجارب موفق جهانی و داخلی در حوزه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات به مدیران و کارشناسان ارشد فناوری اطلاعات طراحی گردیده است.

ITIL چیست؟
شرح سوابق مدرّس کارگاه
مشاهده نظرات شرکت کنندگان دوره های پیشین
برنامه دوره های آموزشی (شامل هزینه‌، زمان و برنامه برگزاری دوره‌ها)

طراحی این کارگاه‌ها در قالب چهار کارگاه زیر بصورتی انجام پذیرفته است که بتواند پاسخگوی نیازهای مدیریتی و اجرایی دانشجویان باشد:
۱- کارگاه اول: آشنایی با مبانی و مفاهیم مقدماتی ITIL
کارگاه اول در مدت زمان ۲۴ ساعت به معرفی مفاهیم و مبانی اولیه در ITIL می‌پردازد. طبیعتا دانستن این مفاهیم و مبانی ضمن اینکه در مدیریت خدمات فناوری اطلاعات نقش کلیدی دارند، پایه مهمی برای حضور در کارگاه‌های بعدی خواهد بود.
در این کارگاه مفاهیم اولیه در خصوص پردازش‌های اصلی ITIL شامل Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operation & Continual service improvement بیان خواهد شد.

۲- کارگاه دوم: طراحی مکانیزم‌های مدیریت خدمات فناوری اطلاعات یا ITSM
در این کارگاه ضمن آشنایی با تکنیک‌های عملی برای پیاده‌سازی هریک از مفاهیم مورد آموزش در کارگاه اول ، یک نمونه عملی نیز در این حوزه مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا درک صحیح و عملی‌تری از موضوع طراحی مکانیزم‌های مورد نیاز در مدیریت خدمات فناوری اطلاعات به دانشجویان ارائه نماید.

۳- کارگاه سوم: استقرار ITIL و شبیه‌سازی ارائه خدمات (بازی Apollo 13)
سومین کارگاه به بررسی رویه‌های استقرار ITIL در سازمان در قالب ابزارهای نرم‌افزاری (معمولا OTRS یا iTop ) پرداخته و در روز آخر این کارگاه تمامی مفاهیم مورد آموزش و تجربه شده را در قالب یک بازی ۸ ساعته، شبیه‌سازی می‌نماید.

۴- کارگاه چهارم: آشنایی با مفاهیم حاکمیت فناوری اطلاعات بر مبنای COBIT و VAL-IT
پس از طراحی رویه‌های مدیریت خدمات فناوری اطلاعات و به منظور تکمیل فرایند مدیریت فناوری اطلاعات، چهارمین کارگاه با هدف آشنایی عملی با حاکمیت فناوری اطلاعات بر مبنای مفاهیم COBIT و VALIT طراحی شده است.

توضیحات تکمیلی
• شرکت کنندگان با حضور در این کارگاه‌ها و تمرین عملی مبتنی بر دانش و تجارب موجود در این حوزه، انشاءالله قادر خواهند بود مدیریت موثری بر ارائه خدمات فناوری اطلاعات داشته و تلاش نمایند مکانیزم‌های حاکمیت فناوری اطلاعات را بر اساس تجارب موفق متخصصین طراحی و اجرا نمایند.
• ظرفیت دوره معمولا ۱۰ تا ۱۲ نفر در نظر گرفته می‌شود که طبیعتا اولویت با عزیزانی است که زودتر ثبت‌نام کنند.
• این دوره بیشتر برای مدیران، کارشناسان ارشد و کارشناسان فناوری اطلاعات به منظور آشنایی و تجربه روش‌های موثر در مدیریت فناوری اطلاعات پیشنهاد میگردد.
• خلاصه سوابق مدرّس دوره از اینجا قابل مشاهده است.

• برای ثبت‌نام در دوره و هماهنگی ‌بیشتر می‌توانید به یکی از روش‌های زیر اقدام فرمایید:
– ثبت نام از طریق صفحه “ثبت‌نام
– ارسال عبارت ITIL به شماره ۱۰۰۰۰۳۰۳۱
– تماس با مسئول آموزش از طریق شماره تلفن‌ ۶۶۴۶۵۴۲۲
دوستان می‌توانند برای معرفی دوره به دیگر علاقمندان، لینک این مطلب را به اشتراک بگذارند که باعث مزید امتنان خواهد بود.

مشاهده مطالب مندرج در دسته‌بندی هوش تجاری



About علیرضا صائبی

AI Consultant | Data Scientist | NLP Expert | SNA Expert مشاور هوشمندسازی کسب‌وکار، فعال در حوزه پردازش زبان طبیعی و علوم داده.

۵ comments

  1. با سلام
    برگزاری کوئیز آنلاین حداکثر زمان مشخصی دارد و بایستی در یک بازه زمانی از پیش تعیین شده انجام پذیرد.
    بازه زمانی برگزاری کوییز در روز شنبه ۱۲ اسفند را میتوانید از روی سایت استاد درس و پس از تعریف کوییز مشاهده فرمایید.
    موفق باشید
    صائبی

  2. سلام آقای مهندس
    میخواستم بدونم کوییز درس مدیریت تیمها در یاعت مشخصی انجام میشه ؟یعنی همگی باید در یک تایم خاص آنلاین باشیم یا مهلت شرکت دارد؟

  3. سلام. اگر امکان دارد در زمان برگزاری کلاس از skype یا ovoo استفاده کنید که حداقل صدای شما را داشته باشیم.

  4. والله راستش الان این امکان فراهم نیست.

  5. سلام استاد بسیار عالی است آیا امکان شرکت از راه دور امکان پذیر است؟