خانه / مطالب آموزشی / خاطرات تیم مجازی

خاطرات تیم مجازی

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

خاطرات تیم مجازی نیز به خاطرات دیگر دوره ها پیوست.خاطرات تیم مجازی

تا امروز تنها خاطرات ITIL و خاطرات I Do ثبت و ضبط شده بود، اما امروز. خاطرات درس تیم مجازی دانشگاه نیز بنا به پیشنهاد دوست عزیزم آقای کاوه بهنیا به این لیست اضافه خواهد شد. امیدوارم انشاءالله خاطرات دوستان و عزیزان و همراهان نیز مانند دوستی‌هایی که در این درس پدید آمد، ماندگار و زیبا باشد.

 

 

تیم مجازی

(برای مشاهده تصویر در اندازه بزرگ‌تر، بر روی تصویر کلیک کنید)



درباره ی علیرضا صائبی

AI Consultant | Data Scientist | NLP Expert | SNA Expert مشاور هوشمندسازی کسب‌وکار، فعال در حوزه پردازش زبان طبیعی و علوم داده.

۳ دیدگاه

  1. با سلام به همه دوستان
    بالاخره در این گروه توانستم ببنیم که کار گروهی تو ایران هم میشه انجام داد :)

  2. سلام-
    دلم برای تیم مجازی از همین الان تنگ شده………….

  3. سلام به همه دوستان خوبم و بخصوص استاد گرامی آقای مهندس صائبی
    حضور در تیم جازی ۹۲ نفره یکی از زیباترین کارهای گروهی بود که تابحال تجربه کردم. چه چالش هایی که باهاش روبرو بودیم. از تشکیل تیم گرفته تا هماهنگی جلسات و نوشتن مستندات و بحث های درون تیمی و …. همشون عالی بودن.
    چون بچه های تیم ما شاغل بودیم مجبور می شدیم ۹:۳۰ شب به بعد جلسات آنلاینمون رو برگزار کنیم، اون وقت تا بیایم به یه نتیجه ای برسیم میشد ۱۱:۳۰،تازه وسط جلسات گاهی یواشکی شاممونو می خوردیم :))))
    هرکس زیاد ساکت بود یعنی داشت شام می خورد. منم که لیدر بودم از همه بیشتر پر حرفی می کردم و اگه می خواستم لقمه بزارم تو دهنم همه می فهمیدن. :)))
    خاطرات خیلی قشنگیه، گاهی صدای پسر یکی از آقایون تیم ، مارو از خواب تو جلسه طولانی بیدار می کرد. البته مزاح می کنم اما جالب بود که اعضای خانواده های ما هم درگیر جلسه ها بودن.
    چه ابهاماتی که سر خروجی تیم ها نداشتیم….. خیلی جالب بود، بنده خدا تیم اجرایی همش باید پاسخ گوی ما می شد…
    به هر حال خوب بودیم یا نه، گذر عمر اون لحظه ها رو هم برای ما تبدیل به خاطره کرد، خاطره ای شیرین و به یاد موندنی، از درسی جذاب و دوستانی مهربان و اساتیدی گران قدر.
    از همه برای لحظه های قشنگی که آفریده شد سپاس گذارم…
    ارادتمند شما
    مرضیه حسینی
    :)