خانه / مطالب آموزشی / درباره نمرات دروس برنامه‌ریزی استراتژیک و ECSE

درباره نمرات دروس برنامه‌ریزی استراتژیک و ECSE

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شایان توجه دانشجویان عزیز دروس برنامه‌ریزی استراتژیک و مهندسی سیستم‌های تجارت الکترونیک
با سلام و احترام
نظر به ثبت تدریجی نمرات بخش‌های مختلف فعالیت‌های دانشجویی نظیر امتحان پایان‌ترم، فعالیت‌های کلاسی، پروژه عملی و پروژه تحقیقاتی در پورتال استاد درس، بدینوسیله به اطلاع میرساند:
۱- نمراتی که در پورتال استاد درس (جناب آقای دکتر هاشمی) مشاهده می‌فرمایید نهایی نبوده و نسبت تاثیر هریک در نمره نهایی متعاقبا توسط استاد درس تعیین خواهند گردید.
۲- تنها در صورتی که پس از تاریخ دوشنبه ۳۰  شنبه ۲۸ بهمن ماه ۱۳۹۱ هریک از نمرات شما در پورتال استاد درس موجود نبود، حتما مراتب را از طریق آدرس rsoftmio [at] gmail [dot] com به این حقیر منعکس فرمایید تا رسیدگی نمایم.
موفق باشید
صائبی

———————- افزوده شده در تاریخ ۲۸ بهمن ماه

۱) مجددا تاکید می‌کنم، تا زمانی که نسبت تاثیر هر بخش از فعالیت‌ها در نمره‌ نهایی توسط استاد درس تعیین نگردد، نمراتی که در پورتال ایشان مشاهده می‌فرمایید نهایی نیست! لطفا از ارسال email در این خصوص پرهیز فرمایید.

۲) در صورتی که هریک از عزیزان فعالیتی را ارسال نموده‌اند ولی نمره‌ای برای ایشان ثبت نشده است حداکثر تا پایان وقت دوشنبه ۳۰ بهمن ماه این حقیر را از طریق email مطلع فرمایند تا نسبت به تصحیح نمره اقدام گردد.

۳)‌ با توجه به اعلام نهایی نمرات به استاد درس، کلیه مسائل مربوط به نمرات از دست این حقیر خارج گشته و قادر به هیچ نوع تغییر در نمرات نخواهم بود.

موفق باشید

صائبی

———————- افزوده شده در تاریخ ۲۹ بهمن ماه

ذکر چند نکته را خالی از لطف ندیدم، دوستان دقت فرمایند:

۱) نمرات فعلا در سایت دکتر هاشمی ثبت شده و پس از تصمیم ایشان در پورتال آموزشی دانشگاه ثبت خواهد شد. لذا ممکن است بین این دو فاز فاصله‌ای وجود داشته باشد.

۲) پیامک یا SMS اصلا رسانه مناسبی برای ذکر برخی موارد و مسائل در باب نمرات نیست. لطفا از email استفاده فرمایید. اگر موضوع در دو email رفع نشد ادب حکم می‌کند موضوع را بصورت تلفنی پیگیری فرمایید. چون پیامک یا email رسانه offline بوده و برای مکالمه رفت و برگشتی مناسب نیستند.

موفق باشید

صائبی



درباره ی علیرضا صائبی

AI Consultant | Data Scientist | NLP Expert | SNA Expert مشاور هوشمندسازی کسب‌وکار، فعال در حوزه پردازش زبان طبیعی و علوم داده.

۷ دیدگاه

  1. انشالله که “پروژه عملی” بیشترین درصد و “پروژه تحقیقاتی” کمترین درصد رو داشته باشه ! آمــــــــین

  2. بله همینطور است. انشاءالله بعد از تعیین دقیق وزن‌ها توسط استاد درس نمره نهایی مشخص خواهد شد.

  3. با عرض سلام و خسته نباشید
    ببخشید یه سوالی داشتم اینکه الان وزن و تاثیر هر بخش مشخص نیست و متعاقبا اعلام میشود، در حال حاضر در قسمت نمره نهایی یک نمره ای به درصد درج شده که نشون میده وزن اصلی را نمره پایانترم داشته وفعالیتهای دیگه تاثیرشون خیلی ناچیز بوده. یعنی الان چون وزن ندارند اینطوریه و بعد از تصمیم استاد تغییر خواهند کرد؟؟
    با تشکر و احترام

  4. سلام، در حال حاضر خیر. چون از مهلت گذشته و پذیرش تغییرات جدید ظلم در حق دوستان شماست که در موقع مناسب فایل خود را تحویل داده‌اند.

  5. باسلام و احترام
    احتراما به استحضار می رساند با توجه به گرفتن نمره پایین در پروژه اجباری (پاورپوینت) آیاامکانش هست بر روی پروژه اصلاحاتی رو انجام داد و دوباره ارسال کرد ؟

    باسپاس

  6. با احترام
    محمد محمدی نسب

  7. با سلام و عرض ادب
    ضمن تشکر و قدردانی برای تمام زحمات جنابعالی و جناب دکتر از بابت کلاس های مفید و سودمندتان ، و همچنین نمرات تصحیح شده ،خواهشمند است در صورت امکان پروژه ی اجباری اینجانب را مجدداً بررسی و اظهار نطر نمائید. شایان ذکر است که اینجانب اجازه ی هیچ گونه اعتراضی را به خودم برای نمرات و اظهارنظر جنابعالی و آقای دکتر نمی دهم و صمیمانه به جهت زحمات ارزنده ای که برای آموزش این درس برای بنده به شخصه کشیدید تشکر و سپاسگزاری می کنم،چون در زمینه ی مباحث این درس موفق به ارائه ی مقاله در کنفرانس بین نیروگاهی شدم که علی الحساب از باب موضوع مورد موافقت اعضاء علمی کنفرانس قرار گرفته ولی متاسفانه به دلیل عدم تکمیل مقاله موفق به ارائه برروی پورتال استاد نشدم و این میسر نبود مگر به لطف طحمات جنابعالی و جناب دکتر
    متاسفانه به دلیل کمی وقت و حجم کارهای محوله موفق به شرکت در سمینار آموزشی مدیریت پروژه های توسعه نرم افزار نشدم که از این بابت از جنابعالی عذرخواهی می کنم.
    موفقیت ، سربلندی و سلامتی را برای شما و ایشان از خدای بزرگ مسئلت دارم.