آموزش ITIL با هدف ایجاد مهارتهای لازم برای مدیریت فناوری اطلاعات در یک مجموعه صورت میپذیرد. این مجموعه میتواند یک شرکت کوچک چند نفره و یا واحد فناوری اطلاعات یک سازمان بزرگ باشد. مخاطب اصلی آموزش ITIL معمولا مدیران ارشد، مدیران میانی و کارشناسان مسئول در مجموعه هستند و انتظار ...
Read More »کارگاه هوش تجاری پیشرفته . طراحی و استقرار BI
کارگاه طراحی و استقرار سامانههای هوش نجاری . BI پنجشنبه و جمعهها، ۱، ۲، ۸ و ۹ خرداد این کارگاه طی ۲۰ ساعت به ارائه روشها و تجربه عملی طراحی و استقرار سامانههای هوش تجاری یا Business intelligence پرداخته و در انتهای کارگاه مفاهیم بیان شده را در ...
Read More »واژه نامه ITIL
واژه نامه ITIL برای اندروید منتشر شد. واژه نامه ITIL شامل اصطلاحات و عبارات کاربردی در مدیریت فناوری اطلاعات است که در این نرمافزار به تفکیک فرایندهای مختلف ITIL مانند استراتژی، طراحی، ایجاد، بهرهبرداری و بهبود مستمر خدمات (سرویسهای) فناوری اطلاعات ذکر شده اند. ITIL بعنوان برترین تجربه جهانی در ...
Read More »هنر ارائه مطالب
کارگاه آموزشی هنر ارائه مطالب پنجشنبه ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۱، (حضوری) از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۴:۰۰ این کارگاه طی ۵ ساعت به ارائه و تمرین تکنیکهای سادهای برای بهبود و ارتقاء سطح ارائه مطالب و برخی موضوعات کاربردی مطرح در این حوزه از جمله استفاده از تجهیزات کمک آموزشی و برخی ...
Read More »بازاریابی بد و خوب
بازاریابی چیست؟ یا چه کنیم که بازاریابی موثری داشته باشیم؟ فکر میکنم یکی از چالشهای بزرگ در کسب و کار پاسخ دادن به این سوال است که خدمات و محصولات سازمان یا شرکت را به چه صورتی باید به مخاطبان معرفی نمود که بیشترین بازده را در ارائه یا ...
Read More »میز خدمت یا Service Desk
میز خدمت یا Service desk این روزها به دغدغه اصلی مدیرانی تبدیل شده است که شفافیت در عملکرد سازمان یا شرکت و بهبود مستمر رویههای ارائه خدمت برای ایشان اهمیت بالایی دارد. به همین مناسبت متن کوتاه و مختصری را از کلیات این موضوع، به حضور عزیزان تقدیم میدارم. قطعا ...
Read More »