آموزش ITIL

آموزش ITIL با هدف ایجاد مهارت‌های لازم برای مدیریت فناوری اطلاعات در یک مجموعه صورت می‌پذیرد. این مجموعه می‌تواند یک شرکت کوچک چند نفره و یا واحد فناوری اطلاعات یک سازمان بزرگ باشد. مخاطب اصلی آموزش ITIL معمولا مدیران ارشد، مدیران میانی و کارشناسان مسئول در مجموعه هستند و انتظار ...

Read More »

کارگاه هوش تجاری پیشرفته . طراحی و استقرار BI

کارگاه طراحی و استقرار سامانه‌های هوش نجاری . BI   پنج‌شنبه و جمعه‌ها، ۱، ۲، ۸ و ۹ خرداد   این کارگاه طی ۲۰ ساعت به ارائه روش‌ها و تجربه عملی طراحی و استقرار سامانه‌های هوش تجاری یا Business intelligence پرداخته و در انتهای کارگاه مفاهیم بیان شده را در ...

Read More »

واژه نامه ITIL

واژه نامه ITIL برای اندروید منتشر شد. واژه نامه ITIL شامل اصطلاحات و عبارات کاربردی در مدیریت فناوری اطلاعات است که در این نرم‌افزار به تفکیک فرایندهای مختلف ITIL مانند استراتژی، طراحی، ایجاد، بهره‌برداری و بهبود مستمر خدمات (سرویس‌های) فناوری اطلاعات ذکر شده اند. ITIL بعنوان برترین تجربه جهانی در ...

Read More »

هنر ارائه مطالب

کارگاه آموزشی هنر ارائه مطالب پنج‌شنبه ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۱، (حضوری) از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۴:۰۰ این کارگاه طی ۵ ساعت به ارائه و تمرین تکنیک‌های ساده‌ای برای بهبود و ارتقاء سطح ارائه مطالب و برخی موضوعات کاربردی مطرح در این حوزه از جمله استفاده از تجهیزات کمک آموزشی و برخی ...

Read More »

بازاریابی بد و خوب

بازاریابی چیست؟ یا چه کنیم که بازاریابی موثری داشته باشیم؟   فکر می‌کنم یکی از چالش‌های بزرگ در کسب و کار پاسخ دادن به این سوال است که خدمات و محصولات سازمان یا شرکت را به چه صورتی باید به مخاطبان معرفی نمود که بیشترین بازده را در ارائه یا ...

Read More »

میز خدمت یا Service Desk

میز خدمت یا Service desk این روزها به دغدغه اصلی مدیرانی تبدیل شده است که شفافیت در عملکرد سازمان یا شرکت و بهبود مستمر رویه‌های ارائه خدمت برای ایشان اهمیت بالایی دارد. به همین مناسبت متن کوتاه و مختصری را از کلیات این موضوع، به حضور عزیزان تقدیم میدارم. قطعا ...

Read More »