بازاریابی چیست؟ یا چه کنیم که بازاریابی موثری داشته باشیم؟ فکر میکنم یکی از چالشهای بزرگ در کسب و کار پاسخ دادن به این سوال است که خدمات و محصولات سازمان یا شرکت را به چه صورتی باید به مخاطبان معرفی نمود که بیشترین بازده را در ارائه یا ...
Read More »میز خدمت یا Service Desk
میز خدمت یا Service desk این روزها به دغدغه اصلی مدیرانی تبدیل شده است که شفافیت در عملکرد سازمان یا شرکت و بهبود مستمر رویههای ارائه خدمت برای ایشان اهمیت بالایی دارد. به همین مناسبت متن کوتاه و مختصری را از کلیات این موضوع، به حضور عزیزان تقدیم میدارم. قطعا ...
Read More »کلاس رفع اشکال ITIL
کلاس رفع اشکال ITIL انشاءالله امروز ساعت ۱۸ تا ۱۹ برگزار خواهد شد. عزیزانی که علاقمند به شرکت در کلاسهای رفع اشکال ITIL هستند، میتوانند از آدرس زیر: http://www.wiziq.com/course/47311-itil-followup برای ورود به کلاس اقدام نمایند. لازم است پس از ورود به صفحه فوق، با فشردن کلید “Enroll Now +” برای ...
Read More »اسلایدهای همایش مدیران فناوری اطلاعات بانک مسکن
با سلام به عزیزان شرکت کننده در همایش سالانه مدیران فناوری اطلاعات بانک مسکن عطف به فرمایش دوستان، اسلایدهای ارائه شده در همایش از این طریق قابل دسترسی خواهد بود. موفق باشید صائبی
Read More »کارگاه مبانی و مفاهیم مقدماتی ITIL
کارگاه مبانی و مفاهیم مقدماتی ITIL کارگاه مبانی و مفاهیم مقدماتی ITIL (لطفا تاریخهای برگزاری را در تقویم آموزشی بیابید) این کارگاه طی ۲۰ ساعت به ارائه مبانی و مفاهیم مقدماتی ITIL و موضوعات کاربردی مطرح در حوزه مدیریت فناوری اطلاعات میپردازد. تشریح پردازشهای اصلی و ثانویه ITIL ...
Read More »آموزش ITIL Foundation . جلسه اول
آموزش ITIL Foundation . جلسه اول چند نفر از دوستانم در مورد DVD آموزش ITIL Foundation پرسیده بودند که کلاسها چگونه است و آموزش به چه شیوهای انجام میپذیرد؟ بهتر دیدم اولین جلسه کلاس را به صورت Online تقدیم کنم تا آشنایی بیشتری با این شیوه آموزش ویدئویی حاصل آید. ...
Read More »