خانه / برنامه رادیویی اقتصاد فردا / برنامه اقتصاد فردا

برنامه اقتصاد فردا

زمان مطالعه: 2 دقیقه

برنامه رادیویی اقتصاد فردابرنامه اقتصاد فردا در شماره ۱۱۸ خود در این هفته (۱۷ اسفندماه ۱۳۹۱) به بررسی و معرفی خدمات فناوری در بنیاد ملی بازیهای رایانه ای میپردازد.
بنیاد ملی بازیهای رابانه ای از جمله سازمانهایی است که نقش بسیار مهمی در ارتقاء و بهبود سطرح فرهنگی اقشار مختلف اجتماع بر عهده او گذاشته شده است و از این رو جناب آقای مجد رضایی معاون فرهنگی بنیاد ملی بازیهای رایانه ای دعوت برنامه اقتصاد فردا را پذیرفته و برای چند هفته مهمان برنامه خواهند بود.
دعوت میکنم دوستان عزیز برنامه اقتصاد فردا را ساعت ۱۱ تا ۱۱:۳۰ روزهای پنجشنبه روی موج FM ردیف ۹۸MHz از رادیو اقتصاد شنیده و نظرات خود را منعکس فرمایند تا انشاءالله مسئولین برنامه بتوانند نظرات شنوندگان را به نحو مناسبی به مسئولین بنیاد مربوطه منعکس کنند.
در برنامه اول از این سری، بیشتر به ذکر ماموریتها و دلائل تشکیل بنیاد ملی بازیهای رایانه ای پرداخته میشود و تلاش شده است تا پاسخی برای این سوالات بیابیم:
– بنیاد ملی بازیهای رایانه ای برای چه ماموریت مشخصی تاسیس شده و تا کنون چه کرده؟
– آیا ذینفعان مختلف این بنیاد از عملکرد آن راضی هستند؟
– آیا این بنیاد برای نظارت تاسیس شده یا توسعه بازی در ایران؟
و سوالات متنوع دیگری که عزیزان میتوانند پاسخ آن را در برنامه ۱۱۸ و ۱۱۹ اقتصاد فردا بیابند.
امیدوارم همانطور که دوستان دانشکده در روز تحویل پروژه درس ECSE از بازی که محمد نوروزی نوشته بود ذوق کرده بودند، روزی شاهد باشیم ده ها محمد نوروزی بازی تولید میکنند و بتوانیم با این بازیها فرهنگ ایران عزیز را آنطور که شایسته است معرفی نموده و ارتقاء دهیم.



درباره ی علیرضا صائبی

AI Consultant | Data Scientist | NLP Expert | SNA Expert مشاور هوشمندسازی کسب‌وکار، فعال در حوزه پردازش زبان طبیعی و علوم داده.

همچنین ببینید

تجارت الکترونیکی موضوع جدید برنامه اقتصاد فردا

زمان مطالعه: < 1 دقیقه تجارت الکترونیکی از جمله موضوعاتی است که اخیرا خیلی نقل محافل مختلف شده و اظهارنظرهای ...