خانه / مطالب آموزشی / نظرسنجی برنامه آموزش مجازی

نظرسنجی برنامه آموزش مجازی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مدرسه آی تی

مدتی است بعضی از دوستان که فرصت کمتری برای شرکت در دوره های آموزشی دارند و علی الخصوص دوستان شهرستانی دستور به اجرای دوره های آموزشی بصورت مجازی فرمودند و صد البته همانطور که همه عزیزان میدانند انتخاب ابزار و برگزاری این نوع دوره ها با وضعیت جاری اینترنت نیاز به بررسی و مطالعه دقیق و کاملی دارد.

بعد از ۷ ترم تجربه کلاسهای مجازی دانشگاه، بالاخره و بعد از حداقل پنج ماه تست ۱۵ ابزار آموزش مجازی در داخل و خارج از کشور، به سراغ بهترین ابزار آموزش مجازی در سال ۲۰۱۲ یعنی نرم‌افزار WizIQ رفتیم که هرچند گران‌تر از دیگر ابزارهای داخلی و بعضی از ابزارهای خارجی بود اما کیفیت بالای کلاسهای مجازی (بعد از برگزاری ۲۰ جلسه آزمایشی با حداقل ۳۰ شرکت کننده هیچ قطعی و وقفه ای مشاهده نشد!، دقیقا مانند کلاسهای …) و کاربری بسیار ساده آن باعث شد تا بعنوان گزینه نهایی فعلا برای مدت یکسال از این نرم‌افزار برای کلاسهای مجازی استفاده کنیم.

مثل همیشه نظر همه دوستان را برای انتخاب بهترین موضوع، تاریخ و زمان تشکیل دوره های آموزشی نیازمندیم و طبق معمول از همه عزیزان درخواست میکنم لطفا چند دقیقه ای وقت صرف نموده و برای برگزاری موثرتر و بهتر دوره ها، به سه سوال زیر پاسخ دهند.

ضمنا در صورت نیاز به اطلاع از محتوای هریک از دوره ها به “نظام آموزشی” مراجعه نموده ویا “اینجا” کلیک کنید.

توضیح: برای هر سوال می‌توانید بیشتر از یک پاسخ را تیک بزنید.

 

[poll id=”13″]

————————————————————————–

[poll id=”14″]

————————————————————————–

[poll id=”15″]

از اینکه من و همکارانم را در برگزاری بهتر این دوره ها یاری میرسانید بسیار متشکرم و امیدوارم بتوانیم دوره های آموزشی را با بهترین کیفیت برگزار نماییم.



درباره ی علیرضا صائبی

AI Consultant | Data Scientist | NLP Expert | SNA Expert مشاور هوشمندسازی کسب‌وکار، فعال در حوزه پردازش زبان طبیعی و علوم داده.

همچنین ببینید

آموزش استقرار ITIL

زمان مطالعه: 5 دقیقه آموزش استقرار ITIL دوّمین مجموعه آموزش ویدئویی مدیریت فنّاوری اطلاعات بر مبنای ITIL پس از ...

۹ دیدگاه

  1. هوشنگ عزيزي دوست

    با سلام ، بسی جای خوشحالی و مباهات است یکبار دیگر روی صندلی شاگردی استاد عزیز و گرامی صائبی نشستن و گوش جان دادن به کلام شما.

  2. با سلام
    ادمیان به لبخندی که بر لبها می نشانند,به احساس خوبی که بر جا می نهند,و به دردی که می کاهند,ماندگارند.
    بدانید که ماندگار خواهید بود

  3. با سلام و تشکر از شما استاد گرامی

    در صورت تحقق این دوره ها بصورت مجازی استقبال خواهیم کرد.
    به دلیل ایجاد چنین فرصتی برای ساکنین غیر تهرانی بسیار متشکریم.

  4. از لطف همه دوستان متشکرم و البته تشکر واقعی را باید از خانم کریمی بکنیم که هماهنگی‌های بسیار زیادی را برای این موضوع انجام دادند و حتی در چند مورد بصورت شخصی هزینه‌های دلاری فرمودند! :)
    سلام حمید جان
    راستش برای برگزاری دوره‌های شبکه با دو نفر از اساتید صحبت کردم که منتظرم اعلام نظر کنند. مشکلی که داریم مسئله هزینه است، خانم کریمی سعی میکنند دوره ها را با هزینه های دانشجویی برگزار کنند ولی خب توقع اساتید همیشه یکسان نیست. بهرحال امیدوارم انشاءالله زودتر این مسائل حل شده و بتوانیم تمام سرفصلی که در نظام آموزشی طراحی کردیم را بصورت کامل ارائه کنیم.
    موفق باشی
    صائبی

  5. جناب آقای مهندس صائبی
    سلام
    بسیار خبر مسرت بخشی بود.امیدوارم به زودی زود شاهد شروع کلاسهای مجازی باشیم.
    با احترام

  6. منم واقعا خوشحال شدم از برگزاری مجازی کلاسها.

  7. مهندس دوره های شبکه رو هم برگزار کنید

    با تشکر

  8. سلام خانم تبریزی ارجمند
    از این بابت خوشحالم و امیدوارم با کمک هم بتوانیم فناوری اطلاعات را به درستی بکارگیریم و به دیگران نیز معرفی کنیم تا انشاءالله سطح توسعه و کاربری فناوری اطلاعات در کشور توسط همه ما ارتقاء یابد.
    موفق باشید
    صائبی

  9. آقای مهندس صائبی
    من بدلیل اینکه در شهرستان زندگی می کنم ونمی توانم در کلاسهای حضوری شرکت کنم ،وقتی که شما آگهی برای کلاسهای تهران در وبلاگ می گذاشتید،من باحسرت آنها را می خواندم .
    الان واقعا ازتون ممنونم ،هر کلاس مجازی که برگزار کنین ، من شرکت خواهم کرد.

    با سپاس فراوان
    نوشین تبریزی