خانه / مدیریت فنّاوری‌ اطلاعات / آموزش استقرار ITIL

آموزش استقرار ITIL

زمان مطالعه: 5 دقیقه
آموزش استقرار ITIL دوّمین مجموعه آموزش ویدئویی مدیریت فنّاوری اطلاعات بر مبنای ITIL پس از تجربه موفّق آموزش ویدئویی مبانی و مفاهیم مقدماتی ( ITIL Foundation ) است که در قالب ۲۴ جلسه آموزشی به مدت ۱۴ ساعت به تشریح مفاهیم و رویّه‌های استقرار ITIL می‌پردازد. تشریح کارکردهای مطرح در هر پردازش، مشکلات، هزینه‌ها و روند استقرار نظام مدیریت فنّاوری اطلاعات مبتنی بر ITIL و طرح یک کاربرد در قالب بررسی موردی از جمله ویژگی‌های خاص این دوره است. انتظار می‌رود دانشجویان و متخصصین فنّاوری اطلاعات بتوانند با مطالعه این مجموعه آموزشی و به‌کارگیری رویّه‌های ذکر شده در آن، خدمات فنّاوری اطلاعات در سازمان خود را بر اساس مفاهیم ITIL مدیریت نموده و در نتیجه ارائه خدمات با هزینه کمتر و منافع بیشتری در کسب و کار همراه باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید عبارت ITSMC را به ۱۰۰۰۰۳۰۳۱ پیامک نموده و یا با شماره تلفن ۶۶۴۶۵۴۲۲ تماس حاصل فرمایید.

ITIL چیست؟ :: ویدئو جلسه اول آموزش استقرار ITIL
نظرات شرکت کنندگان دوره‌های حضوری آموزش ITIL :: شرح سوابق ارائه دهنده دوره
سفارش DVD آموزش استقرار ITIL (آموزش ویدئویی)

هدف دوره | مخاطبین | سرفصل مطالب | مزایای دوره | سفارش DVD

هدف دوره:
هدف اصلی از مطالعه دروس این دوره ایجاد مهارت استقرار ITIL در یک سازمان یا شرکت از طریق تمرینات عملی و آشنایی با تجارب دیگران است. پاسخ به سوالاتی نظیر موارد زیر از جمله اهداف این دوره در نظر گرفته شده است:
● چالش‌های پیش روی مدیریت فنّاوری اطلاعات در سازمان چیست؟
● چه هزینه و مشکلاتی پیش روی استقرار ITIL در یک مجموعه است و چگونه بایستی با آنها برخورد نمود؟
● برای استقرار ITIL در یک مجموعه چه اقداماتی را بایستی انجام داد؟
● شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ دنیا چگونه از پردازش‌های مختلف ITIL استفاده می‌کنند؟
● دستاوردهای اصلی بکارگیری ITIL در سازمان چیست و چگونه حاصل می‌گردد؟

برای آشنایی بیشتر با محتوای دوره آموزش مفاهیم و رویّه‌های استقرار ITIL، لطفا ویدئو زیر را ببینید:

جلسه اول از آموزش استقرار ITIL (مفاهیم و رویّه‌ها)

مخاطبین دوره:
● مدیران فناوری اطلاعات
● مهندسین نرم‌افزار، مدیران بانک‌های اطلاعاتی و متخصصین فناوری اطلاعات
● مدیران مراکز تماس و بخش‌ پشتیبانی کاربران
● مدیران و متخصصین صنایع (تا حدودی آشنا به موضوعات بانکهای اطلاعاتی)
● دانشجویان فناوری اطلاعات، مهندسی نرم‌افزار و صنایع

سرفصل‌ها و موضوعات دوره:
سرفصلهای این دوره به قرار زیر طراحی گردیده است:
● روند کلی استقرار ITIL در سازمان
● هزینه‌ها و مشکلات مطرح در استقرار هر فرایند
● ابزارها و نرم‌افزارهایی که در استقرار ITIL بکار گرفته می‌شوند
● منافع، دستاوردها و چشم‌انداز حاصل از بکارگیری ITIL در سازمان
● شاخص‌ها و روش‌های ارزیابی موفقیت در استقرار هر پردازش یا فرایند ITIL
● منابع انسانی و سازمان مورد نیاز برای استقرار هر فرایند/پردازش ITIL
● بررسی موردی استقرار ITIL در یک مجموعه کوچک ارائه دهنده خدمات IT

مزایای دوره:
● مزیّت اصلی این دوره طرح موضوع و بحث پیرامون مباحث کاربردی در حوزه مدیریت فنّاوری اطلاعات (علاوه بر مفاهیم ITIL) است که در دوره‌های گذشته بسیار مورد توجه دانشجویان قرارگرفته است.
● در این دوره علاوه بر بیان مفاهیم مطرح در هریک از حوزه‌های مختلف استقرار ITIL در سازمان، کاربرد هر مفهوم نیز با بیان مثال‌های متعدد مورد آموزش قرارمی‌گیرد و تلاش شده تا مثال‌ها از میان پروژه‌های واقعی گذشته انتخاب شوند تا درک ساده‌تری از آن بوجود آید.
● در انتهای دوره، یک بررسی موردی ارائه شده و به همراه آن برای هر فرایند چند سوال کلیدی طرح شده است که کمک بسیاری به دانشجویان در استقرار موفق ITIL و کسب نتایج ملموس از این فرایند خواهد نمود.

نحوه سفارش DVD آموزش استقرار ITIL:
● قیمت DVD آموزش استقرار ITIL (مفاهیم و رویّه‌ها) -/۱۷۰,۰۰۰ تومان بوده و برای دانشجویان با ۱۰% تخفیف معادل -/۱۵۰,۰۰۰ تومان است. شما می‌توانید این DVD را به همراه مجموعه آموزش مبانی و مفاهیم مقدماتی ITIL (با ۲۰% تخفیف) به قیمت -/۲۷۰,۰۰۰ تومان تهیه فرمایید.
● در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی، لطفا با شماره تلفن ۶۶۴۶۵۴۲۲–۰۲۱ (مدرسه فنّاوری اطلاعات) یا آدرس پست الکترونیکی support [at] saebi [dot] ir تماس حاصل فرمایید.
● در صورتی که عضو کتابخانه ملّی هستید، می‌توانید به صورت رایگان از دروس این مجموعه استفاده کنید. ( دسترسی در کتابخانه ملّی )
● برای سفارش DVD آموزشی یا کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید به یکی از طرق زیر اقدام نمایید:
۱٫ برای خرید مستقیم DVD آموزشی، وجه مربوطه را از طریق اطلاعات مندرج در صفحه ثبت نام واریز نموده و کد پیگیری واریز خود را به همراه آدرس و شماره تلفن، از طریق یکی از راه‌های ارتباطی (تلفن، پست الکترونیکی یا پیامک) به همکاران مدرسه فنّاوری اطلاعات اعلام فرمایید تا DVD برای شما ارسال گردد. ارسال مجموعه آموزشی در تهران از طریق پیک موتوری و برای عزیزان ساکن در شهرستان‌ها، از طریق پست پیشتاز انجام خواهد پذیرفت (برای ارسال از طریق پست، ارسال کد پستی در زمان سفارش ضروری است).
۲٫ عبارت ITSMC را به شماره ۱۰۰۰۰۳۰۳۱ پیامک کنید، تا همکاران مدرسه فنّاوری اطلاعات برای هماهنگی‌های بعدی با شما تماس حاصل نمایند.
۳٫ عزیزانی که در تهران سکونت دارند، می‌توانند پس از ثبت سفارش، DVD را با پیک موتوری دریافت نموده و وجه مربوطه را در زمان تحویل DVD پرداخت نمایند.

توضیحات(لطفا این بخش را با دقّت مطالعه فرمایید)
● برای استفاده از تخفیف دانشجویی، لازم است دانشجویان عزیز در زمان سفارش، تصویر کارت دانشجویی خود را به آدرس پست الکترونیکی support [at] saebi [dot] ir ارسال نمایند.
● هزینه اعلام شده از سوی شرکت پست برای ارسال مجموعه آموزشی از طریق پست پیشتاز برای تهران ۳۰ هزار تومان و برای شهرستان‌ها ۳۵ هزارتومان اعلام شده است و شایسته است عزیزانی که تمایل به دریافت بسته آموزشی از طریق پست پیشتاز را دارند، هزینه پستی را در زمان سفارش (علاوه بر وجه DVD آموزشی) به حساب مدرسه فنّاوری اطلاعات واریز نمایند.
● عزیزان می‌توانند در صورت وجود هرگونه سوال، ابهام یا وجود اشکالی در استفاده از DVD با شماره تلفن‌های مدرسه فنّاوری اطلاعات تماس حاصل نموده و سوالات خود را با کارشناس پشتیبانی در میان بگذارند.
● در صورت وجود هرگونه اشکال یا ایراد در DVD آموزشی، کافیست با مدرسه فنّاوری اطلاعات تماس حاصل نمایید تا DVD مربوطه بصورت رایگان برای شما تعویض گردد.
● شما می‌توانید تا ۷ روز از زمان خرید، DVD آموزشی را مرجوع نموده و شماره حساب خود را به همکاران مدرسه فنّاوری اطلاعات اعلام فرمایید تا تمام وجه پرداختی به حساب شما واریز گردد.
● کاربرانی که در مشاهده ویدئو کلاس‌های دوره ITIL با مشکل مواجه شده‌اند، می‌توانند با توجه به جدول زیر و بر اساس مشخصات نسخه ویندوز دستگاه خود، نرم‌افزار Codec مربوطه را دانلود و نصب نمایند:

نسخه Windows نسخه Codec پیشنهادی
ویندوز ۷ نسخه ۳۲ یا ۶۴ بیتی نسخه ۳۲ بیتی نرم‌افزار codec موجود در بخش راهنمای DVD
ویندوز ۸ نسخه ۳۲ بیتی نسخه ۳۲ بیتی نرم‌افزار codec موجود در بخش راهنمای DVD
ویندوز ۸ یا ۸٫۱ نسخه ۶۴ بیتی ۱٫ نصب نسخه ۳۲ بیتی نرم‌افزار codec موجود در بخش راهنمای DVD
۲٫ (در صورت عدم رفع مشکل) دانلود نرم‌افزارK-Lite Mega Codec Pack v14.1.5
ویندوز ۱۰ نسخه ۳۲ یا ۶۴ بیتی دانلود نرم‌افزار K-lite Mega Codec Pack v11.6.5

● بنا به صلاحدید وزارت ارشاد امکان ارائه نسخه کامل کتاب های پنج گانه ITIL در DVD میسر نشد و دوستان عزیزی که علاقمند به مطالعه نسخه ۲۰۱۱ این کتب هستند می توانند نسخه کامل کتاب های ITIL را از اینجا دانلود نمایند.
● چنانچه علاقمند به تهیه DVD آموزش استقرار ITIL هستید، ولی پرداخت هزینه آن برای شما دشوار است، لطفا موضوع را با همکاران مدرسه فنّاوری اطلاعات در میان بگذارید تا در حد امکان بتوانیم در این زمینه کمک کنیم. :-)

ثبت نام در کارگاه استقرار ITIL


نام و نام خانوادگی:
ایمیل:
شماره موبایل:

مبلغ (به ریال):






درباره ی علیرضا صائبی

AI Consultant | Data Scientist | NLP Expert | SNA Expert مشاور هوشمندسازی کسب‌وکار، فعال در حوزه پردازش زبان طبیعی و علوم داده.

همچنین ببینید

مروری کوتاه بر مدیریت عملکرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه مدیریت عملکرد یکی از دغدغه‌های اصلی مدیران ارشد و میانی است که خود را در ...