خانه / مدیریت فنّاوری‌ اطلاعات / اصطلاحات رایج فناوری اطلاعات

اصطلاحات رایج فناوری اطلاعات

زمان مطالعه: < 1 دقیقه
اصطلاحات فناوری اطلاعاتاصطلاحات رایج فناوری اطلاعات را می‌توانید در نسخه ۲ نرم‌افزار اندروید واژه نامه ITIL بیابید.


این مجموعه شامل ۵۳۰ عبارت پر کاربرد در مدیریت فناوری اطلاعات بوده و در نسخه جدید ۹۷ عبارت مخفف حوزه فناوری اطلاعات (مثلا SLM که مخفف Service Level Management است) نیز به آن افزوده شده است.امیدوارم دوستان عزیزم با در اختیار داشتن این مجموعه روی گوشی تلفن همراه خود، با شنیدن یا خواندن عبارات ناآشنا و تخصصی در حوزه مدیریت فناوری اطلاعات، بتوانند در زمان کمتری به معنی و شرح آن عبارت یا واژه دست پیداکنند.

واژه نامه ITIL یک نرم‌افزار اندروید، شامل اصطلاحات و عبارات کاربردی در مدیریت فناوری اطلاعات است که در این نرم‌افزار به تفکیک فرایندهای مختلف ITIL مانند استراتژی، طراحی، ایجاد، بهره‌برداری و بهبود مستمر خدمات (سرویس‌های) فناوری اطلاعات ذکر شده اند.

ITIL بعنوان برترین تجربه جهانی در مدیریت فناوری اطلاعات مطرح بوده و متخصصین آن در سراسر دنیا، مهارت‌های ویژه‌ای را برای مدیریت خدمات در واحدها IT سازمان‌ها یا شرکت‌ها فراگرفته و بکار می‌گیرند.
لطفا نظرات ارزشمند خود را از طریق پست الکترونیکی یا بصورت تلفنی یا پیامکی به من و همکارانم اعلام فرمایید تا بتوانیم این واژه نامه را بصورت موثرتری ارتقاء دهیم.

 دانلود نرم‌افزار اصطلاحات فناوری اطلاعات
ITIL چیست؟ :: DVD آموزش ویدئویی مبانی و مفاهیم مقدماتی ITIL



درباره ی علیرضا صائبی

AI Consultant | Data Scientist | NLP Expert | SNA Expert مشاور هوشمندسازی کسب‌وکار، فعال در حوزه پردازش زبان طبیعی و علوم داده.

همچنین ببینید

درخواست تغییرات نرم‌افزار

زمان مطالعه: 7 دقیقه درخواست تغییرات نرم‌افزار سندی است که شامل درخواست‌های ذینفعان مجاز و معتبر برای ایجاد هر ...

۲ دیدگاه

  1. سلام هادی جان
    متاسفانه نتوانستیم نسخه جدید را در بازار قراردهیم. در نسخه جدید ۹۷ اصطلاح جدید اضافه شده است.
    انشاءالله به زودی مشکل با بازار حل شده و نسخه جدید از همان طریق نیز بروزرسانی خواهد شد.
    موفق باشی

  2. سلام استاد . خواهشا پاسخ بفرمایید. من نسخه قبلی رو تهیه نمودم لیکن این نسخه رو در بازار قرار نداده اید . منتظر پاسختان هستم